IT támogatás cégeknek: miért hasznos?
A digitális megoldások körbe vesznek minket mind magánéletünkben, mind munkavégzés során. Előbbi esetben leginkább kényelmünket szolgálja, utóbbi esetben viszont a megélhetésünk is függhet tőle, így ha valahol nem szabad spórolni a technológián, az a vállalati élet. Az infrastuktúra profizmusa határozza meg, hogy mennyire lehet sikeres a cég bevételszerzésben, így érdemes kiemelt figyelmet fordítani az eszközeink korszerűségére. Ugyanakkor hiába dolgozik egy cég a legmodernebb, legjobb teljesítményű gépekkel, szoftverekkel, eszközökkel, ha a munkavállalók nem telkhesen tudják kezelni azokat. A digitális eszközök kezelésére be kell tanítani a munkavállalókat, viszont ezenfelül a legjobb, ha ezeket egy rendszergazda is kezeli folyamatosan. Ez hatalmas tapasztalatot igényel, amihez gyakran nem is elég egy munkavállaló, így a legjobb megoldás lehet rá egy IT támogatásra specializálódott vállalat.
Pontosan miben segíthet vállalkozásunknak egy IT cég?
Már a legelején, az IT infrastuktúra kialakításában jelentőssége lehet a szakmai segítségnek. Ha cégünknek többre van szüksége pár alacsony teljesítményű irodai laptopnál, érdemes profik segítségével elvégezni a beszerzést. Későbbiekben pedig az üzemeltetés során is rendkívül jól jön, ha egy olyan cég végzi ezt, aminek nagyobb tapasztalata van a gépekkel, mint sajátunknak.
Az IT infrastuktúra profi kialakítása a legtöbb cégnek kiemelten fontos. Ha vállalatunknak többre van szüksége pár alacsony teljesítményű irodai laptoplnál, érdemes szakmai tanácsadás segítségével beszerezni a szükséges eszközöket. Egy IT cég erre a legalkalmasabb, a tanácsadás során gyakran akár jobb ajánlatokat is kaphatunk, mint amit egyébként magunktól találnánk.
Ugyanakkor nem csak a beszerzése fontos az eszközöknek, hanem a karbantartása is, legyen szó akár szoftverről, akár hardverről. Ezt is jobb, ha egy erre specializálódott szakember vagy cég végzi, hisz egyedi problémák mindig felmerülhetnek, amiket szakmai tapasztalat nélkül rendkívül nehéz megoldani.
Természetesen nem csak karbantartásban segíthet egy IT specializálódott vállalat, hanem support, azaz ügyféltámogatással is segítheti cégünket. Gyakran megesik, hogy egy munkavállaló elakad valamiben, pl. nem talál egy funkciót, eltűntek a fájlok, hibába ütközött stb. és emiatt segítég kell neki. Az is megeshet, hogy egyedül is megtudja oldani a problémát, de akkor is órák vagy akár napok telhetnek el addig, amíg egy ügyfélszolgálattal való beszélgetés alapján pár perc alatt megoldható lenne. Minden elvesztett idő rengeteg pénzbe kerülhet a vállalatnak, így bár hiába jár az IT támogatás bizonyos költségekkel, mégis jelentős összegű pénzt takaríthat meg cégünknek.
Nem utolsósorban a szoftverek menedzselésében is hatalmas segítség lehet egy rendszergazda cég pl. Microsoft 365 platform esetében. Ezeket a szoftvereket is be kell üzemeltetni, rendszeresen ellenőrizni, megoldani a felmerülő hibákat, kezelni a felhasználókat. Ezeket jobb, ha nem az egyik munkavállalónk végzi másodfeladatként, mert úgy könnyedén felmerülhetnek kritikus hibák is a tapasztalatlanság révén, amiket már nem lehet visszacsinálni, pl. végleges adatvesztés.
IT infrastuktúra kialakítása és karbantartása után érdeklődik? Próbálja ki az alábbit: IamIT rendszergazda szolgáltatása!