Hirdetéskezelés szolgáltatások: melyiket érdemes választani?
Az online marketing rohamosan fejlődik, így hazánkban is egyra nagyobb arányban költenek internetes hirdetésekre a vállalkozások. A legtöbb cégnek azonban nincs meg a szükséges szaktudása a hirdetéskezelés elvégzéséhez. A PPC kampányok kezelése nem laikusoknak való feladat: az online marketing mára önálló szakterületté és munkakörré vált.
A legtöbb vállalkozás ezért külsős partnerek segítségét veszi igénybe, online marketing ügynökségekre bízza ezt a fontos feladatot. Ez azért hatékony megoldás, mert jóval alacsonyabb árat kell fizetni egy ügynökségnek, mintha felvennének egy specialistát. Ráadásul a digitális ügynökségek rengeteg tudást halmoznak fel az online marketing területén, amelyekből profitálhatnak a vállalkozások.
Az idális hirdetéskezelő partner kiválasztása viszont nem egy egyszerű feladat. Nehéz megtalálni az igazán jó cégeket, hiszen gombamód szaporodnak napjainkban azok a vállalkozások, akik ilyen szolgáltatást kínálnak. Van néhány jó tanács, amit ha betartunk, akkor sikerülni fog megtalálni a megfelelő szolgáltatót:
- A profi Google hirdetéskezelés szolgáltatók rendelekznek Google partner jelvénnyel. Ha egy cég még nem szerezte meg, az azt jelenti, hogy nem végezték el a kollégák a megfelelő szakvizsgákat, vagy nem elég nagy a kezelt pénzösszeg ahhoz, hogy Google partnerré válljanak. Érdemes ilyenkor rákérdezni, hogy miért nem szerezték meg és várható-e, hogy a jövőben ez megtörténik.
- Ha rendelkezik is egy cég Google partner jelvénnyel, akkor se mindegy, hogy melyik kampánykezelő kollégához kerülnek a fiókok. Érdemes rákérdezni, hogy ki lesz a felelős a hirdetéskezelésért és megtudni, hogy milyen tapasztalatai vannak az illetőnek.
- Fontos adat az is, ha megnézzük a kiszemelt cég munkáit és referenciáit. Ha e-commerce vállalkozáshoz keresünk partnert, akkor mindneképp olyan céget kell választani, akinek vna webshop hirdetés tapasztalata. B2B lead generálás esetében épp ellenkezőleg: nem biztos, hogy a bevált ecommerce megoldások jó számokat fognak hozni B2B cégeknek is.
Néhány javaslat hirdetéskezelést nyújtó cégekről
- Marketing21 Online Marketing Ügynökség
Web: https://marketing21.hu/hirdeteskezeles/
Szolgáltatásleírás: rendelkeznek Google partner jelvénnyel és számos KKV cég tartozik az ügyfeleik közé. Emellett néhány nagyobb nemzetközi cég és magyarországi startup vállalat is rájuk bízta a kampányait, így jó eséllyel hatékony lehet az együttműködést. - HD Marketing
Web: https://hdmarketing.hu/ppc-hirdeteskezeles/
Szolgáltatásleírás: a HD Marketing premier Google partner ügynökség és az oldalukon található információ alapján együtt dolgoznak számos ismert hazai márkával. Hirdetéskezelés szolgáltatásaik elérhetőek nem csak a Google hálózatain, de közösségi média oldalakon és további RTB hálzóatokon is. - BOOM Marketing
Web: https://boommarketing.hu/facebook-hirdetesek-kezelese/
Szolgáltatásleírás: a honlapon megtalálható információ alapján elsősorban Facebook hirdetéskezelésre szakosodott ügynökségről beszélhetünk. Számos példával szemléltetik, hogy milyen jó eredményeket tudnak elérni, ráadásul a cég nem csak kivitelezéssel foglalkozik, de az oktatásban is tudnak segíteni.
Reméljük sikerült hasznos tippeket adnunk a megfelelő hirdetéskezelés partner kiválasztásához. Sok sikert és növekvő bevételeket kívánunk!